Odchudzająca żywność – spalaj tłuszcz podczas jedzenia !

Chcesz schudnąć na lato ? Jest mnóstwo żywności, którą można jeść i która nie będzie wpływać na zwiększenie wagi.

Naturalne, że kiedy zbliża się cieplejsza pogoda chcesz być w formie. Praca jest kluczem do zrzucenia wagi a kontrola spożywanych kalorii pomoże Ci osiągnąć pożądaną figurę, ale czy wiesz, że niektóre pokarmy pomogą Ci w tym szybciej ? Ta „odchudzająca żywność” działa poprzez przyspieszenie metabolizmu dając przy okazji twojemu organizmowi wszystkie potrzebne składniki odżywcze. Aby schudnąć zdrowo upewnij się, że jesz mądrze dodając następujące pokarmy do diety dodatkowo wspomagając twoje cele fitness.

Owoce i warzywa

Owoce i warzywa są świetnymi źródłami witamin i potasu, a także zapobiegają problemom trawienia i pomagają zachować zdrowe jelita. Owoce i warzywa to również nisko energetyczne pokarmy obfite w wodę dzięki czemu można je spożywać bez obawy o nadmiar kalorii. Jeśli chodzi o warzywa, takie jak białe ziemniaki, które mają wysoką zawartość skrobi to nie jedz ich zbyt wiele – zmień je na bogate w antyoksydanty słodkie ziemniaki lub rośliny strączkowe takie jak fasola i soczewica bogate w zdrowe i dobre węglowodany.

Popkorn

Popcorn jest łatwy do przyrządzenia w domu, co pomoże uniknąć kupnych odmian z tłuszczem i cukrem oferowanym w supermarketach. Aby dostarczyć organizmowi pełne ziarna bogate w przeciwutleniacze i błonnik wystarczy umieścić kukurydzę w rondlu, zamknąć pokrywę, podgrzać i zaczekać aż zaczną trzaskać! Jeśli chcesz dodać smaku wystarczy posypać ksylitolem (dla słodyczy) lub solą lub oboma dodatkami. Możesz też zastosować inne zdrowe dodatki takie jak suszony rozmaryn, proszek czosnkowy i parmezan, matcha – japońska zielona herbata w proszku i sól lub cynamon.

Brązowy ryż

Brązowy ryż jest pełnym ziarnem i ma niski współczynnik glikemiczny, jest bogaty w składniki odżywcze takie jak błonnik i selen, a także powoduje uczucie sytości przez dłuższy okres czasu. Pomoże Ci obniżyć poziom cholesterolu, wysokie ciśnienie krwi i inne objawy choroby sercowo-naczyniowej – można jeść go tyle ile tylko chcesz.

Rośliny strączkowe

Rośliny strączkowe i fasola są bogate w białko i pomagają dłużej utrzymać poziom energii, są także doskonałym źródłem składników odżywczych i błonnika. Są wyśmienite nie tylko dla wegetarian i wegan ale można je użyć jako podstawę letnich sałatek lub w domowych zupach i zapiekankach gdy pogoda jest chłodniejsza. Można wymieszać je np z puszką pomidorów, sałatką z cebuli i ziół.

Alternatywy cukru

Jeśli masz ochotę na coś słodkiego to rafinowany cukier zastąp ksylitolem, sokiem z agawy lub nawet miodem. Możesz także użyć ryżowego syropu słodowego, który ma niską zawartość fruktozy.

Jogurt

Unikaj śmietany albo wkrótce zobaczysz, że Twoja talia się zwiększa. Świeże ciastka, zwłaszcza pikantne wersje, są wspaniałe z greckim jogurtem posiadającym 0 procent tłuszczu. Możesz także zetrzeć jabłko i dodać mieszankę nasion. To jest bardzo pożywne i napełnia cię oraz daje słodki smak gdy tego potrzebujesz.

Dodaj ostrości

Chili ma termogeniczny wpływ na organizm co oznacza, że stymuluje własny proces spalania tłuszczu. Pomimo tego to nie wystarczy aby zmniejszyć rozmiar Twojej talii lecz dodając trochę przyprawy do żywności może wzmocnić metabolizm na tyle, aby spalić kilka dodatkowych kalorii każdego dnia.

Odchudzająca żywność – spalaj tłuszcz podczas jedzenia !
Ocena 4.4 głosów: 5
2 Komentarze
  1. AidedRam

    I found your weblog site on google and check a few of your early posts. Proceed to keep up the superb operate. I simply additional up your RSS feed to my MSN Information Reader. Searching for ahead to studying more from you in a while!…

  2. Werra548

    Drogie panie odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak potrzebujecie cos na motywacje, poszukajcie sobie w google: odchudzanie przed i po by sasetka

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.